Friday, April 13, 2012

TAK SANGKA..

Tak sangka ramai yang mendownload BBM yang saya buat. :) Gembira!!! Semoga sama-sama dapat manfaat. Kad perkataan tu sengaja saya upload dalam bentuk Microsoft Word. Supaya cikgu-cikgu boleh download,  lepas tu ,nak edit ke, nak tambah perkataan ke nak buat perkataan lain pun boleh.  Sebab saya memang buat sikit-sikit...dan tambah-tambah di kemudian hari gittewww..hehehheh..

teruskan mendownload dan menggunakannya. Marilah bertegur sapa di chatbox ataupun sila tinggalkan komen anda. Kalau ada kritikan pun tak apa. Boleh ubah yang mana patut.

Saya akan upload juga koleksi lembaran kerja yang saya ada dari masa ke semasa. Kebanyakkannya bukan saya buat sendiri pun, yang disedut di sana sini. Bolehlah berkongsi dan manfaatkannya.

No comments:

Post a Comment